• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Försöka samla 100000.

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Tycker du väntar till slutet av dec wfter uppdatering vi ör i samma sits typ bara det att mina 5ff försvinner inom 1 och halv månad.... och jag e på gränsen men får ju lite hjälp av föräldrarna m.m så jag får kämpa o klara mig 1månad till nu när jag kämpat i 1år snart .... kolla som sagt efter uppdateringen när ff försvinner tror det kommer hända då nåt
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
244
Poäng
447
Tycker du väntar till slutet av dec wfter uppdatering vi ör i samma sits typ bara det att mina 5ff försvinner inom 1 och halv månad.... och jag e på gränsen men får ju lite hjälp av föräldrarna m.m så jag får kämpa o klara mig 1månad till nu när jag kämpat i 1år snart .... kolla som sagt efter uppdateringen när ff försvinner tror det kommer hända då nåt


Ja,borde kanske göra det, den ff ligger inte så långt ifrån egentligen :thinking: har några räkningar som jag får "hoppa" denna månad men inga som är akuta utan blir bara en påminnelse som jag betalar I dec då ett inkasso på 3500 kr försvinner.
Detta med tålamod är inte min starka sida, :facejoy:
Resurs bank hade mejlat såg jag och de sa när jag är under tio procent så kunde jag höra av mig.

Ja, bara kämpa på nu när du är så nära :tummen: kommer gå fort tills det är dags under jul och det :D
 

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Detsamma till dig vi fpr återkoppla om vi löser detta
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp